banner final

What is Panda?

Panda - endangered creativity
Urşii panda sunt carnivori. Suntem. Dar preferăm bambusul, deoarece e doar al nostru. Suntem pe cale de dispariţie, dar nu ne vei vedea prin nici o rezervaţie.

Alex
- Copywriter, anul II FCRP

Îmi place să tropăi prin viaţă, nu să păşesc tiptil şi de fiecare dată când aştept metroul cu spatele la linii încerc să calc pe mijlocul pătratelor inexistente ca să ajung ultimul la prima staţie. Se spune că urşii panda au imaginaţia bogată.






Dorin - Copywriter, anul II FCRP
Tuşesc în fiecare dimineaţă pentru că doar aşa simt că pot fuma în continuare Marlboro Lights. În timpul liber îmi place să bag DVD-uri în video pentru că regret că nici VHS-ul, nici tramvaiul 5 nu mai merg zilele astea.








Laura
- Media Planner, anul II, FJSC

Îmi place fantezia, nu şi realitatea. Dar cum ştiu că nu pot trăi într-o lume paralelă, fantezistă, numai a mea, atunci mi-aş dori ca realitatea să aibă un copy bun, fantezist.







Octav - Art Director, anul II, FJSC


Creativity? Would you like some fries with that?










Sorin - Tâmplar, anul II, FCRP

Între noi nu se află un al treilea care să-şi pună mâna peste noi amândoi.

 

1 Response to What is Panda?

  1. RubiK Says:
    hei dorin se pare k suntem adversari :P ..intre timp invata cum sa rezolvi un rubik :)