banner final

A trecut.

A trecut? A trecut.






Tot ? Ei, nu chiar tot. Dar ce era mai cu nod-în-gât şi genunchi-de-brânză-topită s-a dus. Ieri şi astăzi au fost prezentările la Olimpiadele Comunicării. Am fost luni la Relaţii Publice, dar nu am putut sta decât la primele echipe. Mă aşteptam să fie persoane mai bine pregătite pentru vorbitul în public. Guess not.

Astăzi a fost finala şi pentru proba de Publicitate (Advertising, în "limba comunicării"). Şi m-am bucurat să văd că echipele pe care le remarcasem încă de pe vremea preselecţiilor pe blog-urile lor (sunt în blogroll în dreapta, nu sunt secrete) au avut prezentări faine. Şi cu hârşti =). Şi a mai fost o echipă a cărei prezentare mi-a plăcut mult, cu nişte mici amendamente. Dar cum nu are rost să ne pupăm reciproc de frunte, nu o sa continuu.

În ceea ce priveşte prezentarea noastră, vreau să le trimit un gând bun (virtual şi digital) unor persoane din juriu pentru zâmbetele şi/sau râsetele lor, care ne-au mai descleştat fălcile atunci când ne-am trezint pe scenă. Dar mai ales unul pentru clientele noastre, căci nici nu apucasem bine să ne aşezăm după prezentare şi primesc un mesaj cu majuscule: "BRAVO!". Eu vă mulţumesc pentru ajutor şi bunăvoinţă. Şi pentru că m-am simţit bine lucrând. Da, da, pentru o bancă. Premium - sâc!

Anyway, eu cu asta am cam rămas. Dacă până acum nu te-ai simţit bine lucrând pentru finală, pentru client, bibilind la prezentare, dregându-ţi vocea în faţa oglinzii, dacă nu te-ai simţit bine la conferinţe şi nu ai aflat nimic nou, de la tutori sau chiar din prezentările celorlalţi - păi, cam degeaba ai fost. Că vineri nu începe distracţia, vineri e doar cireaşa de pe tort.

Ne vedem la cireaşă!


A propos, mai este cineva care a fost şi la prezentările probei de Comunicare Instituţională căruia i s-a părut că participanţii de acolo au fost MULT mai structuraţi şi mai elocvenţi decât noi cei de la Advertising per total?

 

0 Responses to A trecut.